سرامیک ۸۰ در ۸۰

اگر کمی به گذشته فکر کنید، کاشی‌های قدیمی با الگوهای سایه‌های روشن و گل‌های تکراری و کاشی‌های 30×30 یا آجرهای کوچک را به یاد می‌آورید. محدودیت های تولید اجازه نوآوری بیشتری را نمی داد. چاپ روتاری وجود نداشت و امکان ایجاد طرح های منحصر به فرد و زیبا وجود نداشت، اما اکنون هر طرحی که بخواهید در اندازه های مختلف در کاشی فروشی ها پیدا می شود.

یکی از دستاوردهای بزرگ صنعت کاشی تولید سایزهای بزرگ بوده است. در بین این اندازه ها، سایز محبوب برای کف سالن 80*80 است که با استقبال خوبی مواجه شده است. فضا را تداعی می کند. برای خرید سرامیک 80در80 میتوانید به فروشگاه سوپرسرام مراجعه کنید.
این برش در انواع سنگ های طبیعی مانند کلکته، دهبید و تراورتن ارائه می شود که با حفظ طرح زیبای سنگ، از ایرادات معمول سنگ از جمله سنگینی و تغییر رنگ و ضایعات و رگه های غیرمعمول اشاره ای نشده است. بسیار ارزان تر است . برای خرید سرامیک پردیس در تهران به فروشگاه سوپرسرام مراجعه کنید.

سرامیک یک ماده جامد غیرآلی غیرفلزی است که از ترکیبات فلزی یا غیرفلزی ساخته شده و از حرارت دادن در دمای بالا و سپس سخت شدن به وجود می آید. به طور کلی سرامیک ها مواد سخت، شکننده و مقاوم در برابر خوردگی هستند. سرامیک یکی از رایج ترین مصالحی است که برای پوشش کف داخل ساختمان استفاده می شود. سرامیک علاوه بر پوشاندن کف آن را زیباتر کرده و جلوه بی نظیری را به نمایش می گذارد. اگر به آشپزخانه، حمام و توالت اکثر خانه ها نگاه کنید، متوجه وجود این مواد کاربردی خواهید شد. سرامیک ها کاشی هایی هستند که با لعاب سرامیکی پوشانده شده اند.

یکی از زیباترین فرمت های بزرگ برای کف اتاق نشیمن، فرمت 80x80 است. این برش وقتی با الگوی سنگی ارائه می‌شود، یادآور تخته‌های سنگی است، اما با این تفاوت که فاقد دو رنگ و راه راه غیرمعمول سنگ‌ها است. و از طرفی سنگینی سنگ را بر بنا تحمیل نمی کند.
یکی دیگر از طرح های پرطرفدار در این سایز طرح بتنی است که برای ادارات و فضاهای تجاری بسیار مناسب است و کف را با مشخصات فنی بهتر و کمی زیباتر می پوشاند. توصیه می شود کاشی های یکسو شده در پلان بتنی را به صورت درز کار کنید تا سطح کار بدون تسمه باشد. روش دیگر نصب این نوع کاشی ها استفاده از نوارهای رنگی با ضخامت های مختلف است.

مزایای سرامیک کف پرسلان 80*80 نانو کاملا صیقلی
• ضد خش و سایش • ضد لغزش • برش را بدون حلقه اصلاح کنید
• مقاوم در برابر لکه • کیفیت عالی • لعاب منحصر به فرد مقاوم در برابر خوردگی
• مقاوم در برابر یخ زدگی • ثبات رنگ • مقاوم در برابر ضربه دما

چرا سرامیک چینی حافظ طرح کلکته سایز 80*80 بخریم؟
در معماری و طراحی داخلی مصالح و روش های مختلفی برای پوشش خارجی دیوارها و کف ها وجود دارد.
طراحان و کاربران هنگام انتخاب هر نوع کاشی و سرامیک باید اطلاعات کافی در مورد مشخصات و ویژگی های خود داشته باشند. موارد زیر توسط تیم فنی خانه لوکس مطرح می شود

کاربرد سرامیک  80*80
کف اتاق
کف و پذیرایی
کف سرویس بهداشتی و حمام
کف آشپزخانه
کف
کف و پذیرایی
طبقه رستوران و کافه
کف بیمارستان

مشاوره در مورد سرامیک چینی
انواع سرامیک به دلیل استحکام و مقاومت بالا در برابر تغییرات دما و رطوبت، در مقایسه با انواع کاشی بر روی دیوار و کف قابل استفاده است. اما اگر می خواهید از سرامیک در نمای باز و بیرونی استفاده کنید، بهتر است نوع چینی آن را انتخاب کنید. زیرا سرامیک غیر چینی نسبت به سرامیک چینی در برابر تغییرات شدید دما و رطوبت بالا در فصول سرد سال مقاومت کمتری دارد. سرامیک پرسلان به گروهی از سرامیک ها اطلاق می شود که دمای پخت بسیار بالایی دارند، این فرآیند باعث ایجاد حالت شیشه ای و تخلخل کم در سرامیک می شود.

[ بازدید : 5 ]

[ شنبه 20 اسفند 1401 ] 0:44 ] [ faramarz ]

[ ]

نکاتی در نحوه انتخاب سرامیک دیوار

چه در حال بازسازی محیط منزل خود باشید و چه به طور کلی قصد تغییر دیوار اتاق نشیمن را دارید، استفاده از سرامیک دیوار می تواند یکی از گزینه های چشمگیر برای این مشکل باشد. اجرای سرامیک و کاشی دیواری را می توان بر روی یک دیوار یا تنها بر روی بخشی از دیوار اتاق نشیمن انجام داد. دیوار سرامیکی اتاق می تواند تاثیر زیادی در ظاهر کلی خانه داشته باشد اما قبل از خرید به نکاتی توجه کنید. برای خرید از نمایندگی کاشی پرشین روی لینک زیر کلیک کنید.
https://soperceram.ir/persian-tile-dealership-in-tehran/

دیوار اتاق خواب سرامیکی
اما در انتخاب کاشی مناسب برای اتاق خود باید بسیار مراقب باشید زیرا این کار به این راحتی نیست و یک اشتباه می تواند آن را از دیوار ایده آل شما دور کند. به گزارش پرشین، در این مطلب با نکات مفیدی در مورد نحوه انتخاب کاشی و سرامیک برای دیوار اتاق آشنا می شوید. برای خرید سرامیک نما به فروشگاه سوپرسرام مراجعه کنید

کنترل بودجه
کاشی‌های سرامیکی دیوار شکل‌ها و سبک‌های زیادی دارند و انتخاب آن‌ها تا حد زیادی به بودجه شما بستگی دارد که البته قیمت‌های مختلفی دارد. اگرچه قیمت های مختلفی برای سرامیک، سنگ طبیعی و کاشی وجود دارد، اما شما می توانید مدلی را که متناسب با بودجه خود است انتخاب کنید.

در حالی که ممکن است همه آنها خوب به نظر برسند، اما در مورد دوام و ضد آب بودن آنها، تفاوت قیمت وجود دارد. بهتر است ارزان ترین مدل ها را انتخاب نکنید و به کیفیت توجه کنید.

اندازه کاشی را در نظر بگیرید
اکثر کاشی های دیوار در اندازه های خاص هستند. کاشی های بزرگ در رنگ های روشن معمولا تاثیر مثبتی دارند و فضاهای کوچک را بزرگتر نشان می دهند.

پالت رنگ مناسب را انتخاب کنید
اگر رنگ بندی مناسبی برای دیوار سرامیکی پیدا کنید که به خوبی با مبلمان و اثاثیه ترکیب شود، جلوه ای مجلل خواهید داشت. معمولاً سرامیک هایی با رنگ های سرد اتاق را روشن تر می کنند و اگر با مبلمان سبک ترکیب شوند نقش مهمی در روشنایی اتاق دارند.

دیوار سرامیکی در اتاق نشیمن و پذیرایی
اندازه اتاق نشیمن
قبل از خرید کاشی و سرامیک، ابعاد اتاق نشیمن و پذیرایی خود را بررسی کنید. اگر اتاق شما کوچک است از کاشی های بزرگتر استفاده کنید و اگر بزرگ است می توانید کاشی های کوچک و متوسط را انتخاب کنید. اما در بیشتر موارد کاشی های کوچک فقط برای آشپزخانه، حمام و توالت توصیه می شود.

نمای نهایی را انتخاب کنید
ظاهر کلی سرامیک شما می تواند جلوه ای مات یا براق داشته باشد. سرامیک های براق برای اتاق نشیمن ایده آل هستند و مدل های چوبی اگر در اتاق خواب استفاده شوند جلوه گرم تری ایجاد می کنند. اگر دوست دارید از کاشی های طرح دار استفاده کنید، حتما قبل از انتخاب به دکوراسیون کلی اتاق توجه کنید.

کاشی و سرامیک می تواند جلوه ای زیبا در اتاق نشیمن ایجاد کند، اما همه اینها به نگهداری مناسب بستگی دارد تا همیشه ظاهر زیبای خود را حفظ کند. هر از گاهی آنها را گردگیری کرده و پاک کنید تا ظاهری عالی داشته باشند.

[ بازدید : 4 ]

[ جمعه 19 اسفند 1401 ] 22:24 ] [ faramarz ]

[ ]

مدل های سرامیک کف پذیرایی

با توجه به استقبال روزافزون مشتریان از خرید سرامیک کف پذیرایی، کارخانه ها و تولیدکنندگان کاشی و سرامیک چاره ای جز تولید طرح ها و رنگ های جدید برای سرامیک کف پذیرایی ندارند. به همین دلیل، اگر سری به بازار کاشی و سرامیک بزنید، متوجه می شوید که تنوع مدل های سرامیک کف و سرامیک دیوار با چند سال پیش قابل مقایسه نیست. بیایید نگاهی به برجسته ترین مدل های سرامیکی برای کف پذیرایی بیاندازیم:

کف سرامیک پذیرایی بزرگ
سرامیک های سایز بزرگ این روزها به یکی از انتخاب های برتر تبدیل شده اند. این سرامیک ها به دلیل افزایش فضا، بسیار محبوب شده اند. این سرامیک ها بهترین گزینه برای فضاهای بزرگ و کوچک هستند زیرا محیط را بازتر از آنچه هست جلوه می دهند. برای خرید سرامیک کف به فروشگاه سوپرسرام مراجعه کنید.


کف پذیرایی سرامیکی کوچک
سرامیک سایز کوچک بسته به طراحی ساختمان و دکوراسیون داخلی شما ممکن است بهترین گزینه برای کفپوش باشد. اگر پذیرایی بزرگی دارید و می خواهید جلوه ای شیک و منحصر به فرد به آن بدهید، سرامیک مینیاتوری را پیشنهاد می کنیم. به یاد داشته باشید که برای فضاهای کوچک با نور کم از سرامیک های کوچک استفاده نکنید، زیرا سرامیک ها فضای شما را کوچکتر نشان می دهند.
کف سرامیکی براق برای پذیرایی
سرامیک براق در تاثیر پذیرایی شما بیش از آن چیزی است که تصور کنید. این سرامیک های درخشان اگر با سلیقه و دقت انتخاب شوند بهترین گزینه هستند و فضای شما را زیبا و چشم نواز می کنند; انتخابی که هرگز قدیمی نمی شود و از مد نمی افتد.

کف پذیرایی با فرش سرامیکی
سرامیک مات یکی از زیباترین سرامیک ها برای کف است. با این حال، به یاد داشته باشید که اگر پذیرایی کوچک دارید، بهتر است سرامیک براق را با مات جایگزین کنید.

کف پذیرایی سرامیکی با طرح سنگ
سرامیک طرح سنگ می تواند گزینه مناسبی برای کف پذیرایی شما باشد زیرا با زیبایی سنگ همخوانی ندارد اما از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه است.

کف پذیرایی سرامیکی با طرح پارکت
همانطور که می دانید کف پارکت بسیار محبوب است. اگر شما هم به کفپوش های چوبی علاقه دارید و می خواهید به فضای خود جلوه چوب بدهید، سرامیک طرح پارکت انتخاب خوبی برای شماست.

مدل های کف سرامیکی به مواردی که نام بردیم محدود نمی شود. شما می توانید تنوع بی نظیری از طرح های کف سرامیکی را در سوپرسرام مشاهده کنید و با توجه به سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

سوپرسرام بزرگترین مرجع خرید سرامیک کف می باشد
برای خرید کاشی و سرامیک کف بهتر است به مراکزی مراجعه کنید که تنوع، کیفیت و قیمت مناسب را ارائه می دهند. اگر این فروشگاه ها امکان مشاوره رایگان و خرید آنلاین را به شما ارائه کردند، نورعلی نور است.
سوپرسرام بزرگترین فروشگاه عرضه کاشی و سرامیک در ایران است که انواع سرامیک را برای پذیرایی با قیمت مناسب به فروش می رساند.

[ بازدید : 5 ]

[ جمعه 19 اسفند 1401 ] 20:58 ] [ faramarz ]

[ ]

آشنایی با انواع سرامیک کف

کاشی کف انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. برای خرید سرامیک کف مناسب برای فضای خود، بهتر است ابتدا انواع آن را بشناسید. برای خرید کاشی کف برای فضای مورد نظر خود می توانید انواع کاشی کف را در سایت بازرگانی مصالح ساختمانی سوپر سرم مشاهده و مقایسه کنید و در نهایت کاشی کف مورد نظر خود را دریافت کنید.

نمایندگی سرامیک پردیس در اصفهان روی لینک کلیک کنید.
https://soperceram.ir/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%da%a9%d8%a7%d8%b4%db%8c-%d9%88-%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d9%85%db%8c%da%a9-%d9%be%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%b3-%d9%86%db%8c%d8%b4%d8%a7%d8%a8%d9%88%d8%b1-%d9%85/

 
انواع کاشی کف
1. کاشی تراورتن برای کف
کاشی تراورتن از نوعی سنگ آهک سفید تولید می شود که امروزه به دلیل استحکام بالا علاوه بر کف سازی به عنوان نمای سرامیکی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
2. کف سنگ مرمر
یکی دیگر از خاص ترین و مرغوب ترین کاشی های کف کاشی مرمر است. این کاشی به دلیل زیبایی خیره کننده و منحصر به فرد و همچنین به دلیل سهولت در شست و شو یکی از گزینه های محبوب برای کفپوش است. تنها معایبی که می توان از این نوع کاشی و سرامیک گرفت، امکان لکه دار شدن، قیمت بالا و لیز بودن آن است.
 
3. موزاییک کف
یکی از انواع کاشی های کف موزاییک است. در گذشته از این نوع کاشی بیشتر برای کف استفاده می شد. امروزه نیز این کاشی با ورود نوع تزئینی خود به بازار، طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.
 
4. کف سرامیک
یکی از انواع کاشی ها سرامیک است که به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه و تغییرات دما و قیمت مناسب یکی از گزینه های مناسب برای کاشی کف می باشد. ماده اصلی برای تولید سرامیک خاک رس است. معمولا قیمت کاشی کمتر از سرامیک است. به همین دلیل برخی افراد به اشتباه از کاشی برای کف فضای مورد نظر استفاده می کنند. این می تواند در دراز مدت گران تر باشد، زیرا کاشی ها در درجه اول برای پوشاندن دیوار طراحی شده اند.
 
سرامیک با توجه به جنس به کار رفته در ساخت آن به دو دسته چینی و غیر چینی تقسیم می شود که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:
 
سرامیک چینی
پرسلن یکی از بادوام ترین و با کیفیت ترین سرامیک های کف است. این سرامیک به دلیل کیفیت بالا از قیمت بالایی برخوردار است. سرامیک های چینی نیز به انواع مختلفی تقسیم می شوند که عبارتند از:
 
کفپوش سرامیکی لعابدار: این نوع کفپوش سرامیکی شباهت زیادی به سرامیک های غیر چینی دارد که روی آن لایه نازکی از لعاب وجود دارد.
 
· سرامیک بدون لعاب: این سرامیک کف به صورت مات و بدون لعاب تولید می شود که یکی از گزینه های محبوب برای کفپوش می باشد.
 
· سرامیک صیقلی: این نوع سرامیک سطحی براق دارد و لعاب ندارد.
 
سرامیک دو لایه: این نوع سرامیک کف از یک لایه ضخیم لعاب تشکیل شده است که به همین دلیل به آن سرامیک دو لایه می گویند.
 
· سرامیک بافت: این نوع کف سرامیک به دلیل بافت خاصی که دارد شباهت زیادی به سنگ های طبیعی دارد.
 
سرامیک بدون چینی
سرامیک غیر چینی یا معمولی شباهت زیادی به سرامیک چینی دارد. تنها تفاوت این دو نوع سرامیک کف در تراکم آنهاست. سرامیک پرسلن به دلیل چگالی کم، استحکام کمتر و جذب رطوبت بالاتری دارد. کاشی غیر چینی به دلیل قیمت پایین باعث شده است که برخی آن را به سرامیک چینی ترجیح دهند. اما آنچه مشخص است ضربه زدن به کاشی غیر چینی باعث شکستن و ترک خوردن آن می شود. این مشکل می تواند هزینه های اضافی را برای افراد به همراه داشته باشد. در مقاله تفاوت چینی و سرامیک تمام بدن می توانید اطلاعات جامع تری در مورد این دو نوع کاشی به دست آورید.
 
رنگ کاشی
امروزه کاشی‌های کف را می‌توان در رنگ‌های زیادی در بازار یافت که این امر باعث می‌شود افراد با هر سلیقه‌ای بتوانند کاشی کف مورد نظر خود را پیدا کنند. در اینجا برخی از کاشی های کف محبوب وجود دارد.
 
کاشی های قهوه ای:
رنگ قهوه ای کاشی کف یکی از مواردی است که به راحتی با هر دکوراسیون و کاشی دیواری هماهنگ می شود.
 
کاشی های کرم و سفید:
یکی دیگر از رنگ های محبوب برای کاشی های کف کرم و سفید اکاشی سیاه: ست. این رنگ ها بیشتر برای فضاهای کوچک کاربرد دارند.یکی از شیک ترین و خاص ترین رنگ ها برای کاشی های کف، رنگ مشکی است. استفاده از این رنگ برای کاشی های کف می تواند دکوراسیون منزل را بسیار چشمگیر و خاص جلوه دهد.
 
کاشی های یشم:
یکی از رنگ های بسیار خاص برای کاشی های کف، رنگ یشمی است. استفاده از این رنگ خاص و کمیاب می تواند فضای دکوراسیون شما را بسیار خاص و منحصر به فرد کند.
 
کاشی کف با توجه به کاربرد
نوع کاشی کف بسته به محل استفاده متفاوت است. برخی از کاربردهای کاشی کف:
 
1. کاشی کف برای مناطق پر تردد
برای مکان های پرتردد مانند راهروها، آشپزخانه ها و ... استفاده از کاشی و سرامیک با مقاومت بالا توصیه می شود.
 
2. کاشی کف تجاری
در این فضاها به دلیل نیاز به نظافت و نگهداری، علاوه بر زیبایی، معمولا از کاشی های مرمر و گرانیت برای کف استفاده می شود.
 
3. کاشی های کف در مکان های مرطوب
کاشی و سرامیک با جذب رطوبت کم باید برای کف در مکان های مرطوب استفاده شود.
 
قیمت کاشی و سرامیک کف
امروزه در ایران کاشی و سرامیک کف توسط تولید کنندگان بسیاری در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود. هر کاشی و سرامیک کف با توجه به کیفیت، طرح و رنگ آن قیمت متفاوتی دارد. یکی از بهترین راه ها برای تهیه کاشی کف مورد نیاز، خرید عمده کاشی است.
کاشی مات یا براق؟
همیشه این بحث بین خریداران وجود داشته است که کاشی های کف براق یا مات بهتر هستند. هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
 
کاشی کف براق
این کاشی با انعکاس نور بالای خود جلوه ای زیبا و خاص به فضا می بخشد و یکی از بهترین گزینه ها برای کاشی کف در فضاهای کوچک محسوب می شود. اما نکته ای که برای این سبک کاشی ها حائز اهمیت است این است که این کاشی ها به دلیل درخشندگی لکه ها و کثیفی های بیشتری را در معرض دید چشم قرار می دهند.
 
کاشی کف مات
کاشی های کف مات همیشه جلوه ای خاص و مدرن به فضا می دهند اما استفاده از آن در فضاهای کوچک به هیچ وجه توصیه نمی شود. این کاشی ها به دلیل انعکاس نور کم، کمتر در معرض گرد و غبار نیز قرار می گیرند.

[ بازدید : 6 ]

[ جمعه 19 اسفند 1401 ] 20:01 ] [ faramarz ]

[ ]

معرفی رنگ های ساختمانی

اگر قصد رنگ آمیزی ساختمان، نما یا در و پنجره را دارید، باید بدانید که هر نوع رنگی هدفی دارد، به عنوان مثال نمی توانید روی در و پنجره فلزی رنگ پلاستیک بزنید، بنابراین در این مقاله ما انواع رنگ ساختمانی را به شما معرفی می کند. با آشنایی با این رنگ ها و خرید رنگ ساختمانی می توانید بهترین رنگ را انتخاب کنید.

1- رنگ پلاستیک
رایج ترین نوع رنگ ساختمانی پلاستیک است که از گذشته تا به امروز بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. برای رنگ آمیزی دیوار و حتی سقف از رنگ پلاستیک استفاده می شود. رنگ پلاستیک محلول در آب بوده و سرعت خشک شدن بالایی دارد و در ادامه به مزایا و معایب این رنگ می پردازیم.برای خرید روغن جلا میتوانید به فروشگاه رنگ جمیل مراجعه کنید.

مزایای رنگ پلاستیک
رنگ های پلاستیکی درجه یک و مرغوب تا حدودی قابل شستشو هستند.
این رنگ را می توان در آب حل کرد و برای شل شدن آن نباید با حلال های نفتی مخلوط شود.
رنگ آمیزی و رنگ آمیزی ساختمان با رنگ پلاستیک آسان است و به سرعت خشک می شود.
رنگ پلاستیک کاملاً مات است بنابراین قابلیت پوشاندن عیوب سطح دیوار و سقف را دارد.
معایب استفاده از رنگ پلاستیک
به هیچ عنوان نمی توانید از این رنگ روی سطح فلزی آهنی پنجره استفاده کنید.
با توجه به جذب آب، شستشوی این رنگ بسیار سخت است.
به دلیل روکش مات آن خیلی سریع کثیف می شود.
رنگ پلاستیک چگونه اعمال می شود؟
نقاش خانه رنگ را با آب مخلوط می کند و انواع رنگ پلاستیک را انتخاب می کند که البته قیمتی بالاتر از نیمه پلاستیکی دارد تا با غلتک یا قلم مو شروع به رنگ آمیزی دیوار و سقف و حتی سقف کند. .

قیمت رنگ پلاستیک چقدر است؟
قیمت رنگ ساختمان با توجه به زیرساخت و متراژ کارها با رنگ پلاستیک متفاوت است اما قیمت و دستمزد نقاش خانه برای نقاشی پلاستیک از سایر نقاشی های خانه یعنی رنگ روغن، اکرلیک، مشکی کمتر است. ، چند رنگ.

2- رنگ روغن
این رنگ ها در سه نوع رنگ روغنی براق، نیمه مات و مات موجود می باشند که از مصالح ساختمانی عایق و ضد زنگ محسوب می شوند.

انواع رنگ روغنی ساختمانی

1- رنگ روغن براق
از این نوع رنگ برای رنگ آمیزی دیوارها، وسایل آهنی مانند نرده ها یا در و پنجره ها استفاده می شود. در عین حال به دلیل درخشندگی رنگ، فضای رنگ شده با آن را روشن می کند و رنگ کاملا قابل شستشو است.

2- رنگ روغنی نیمه مات و مات
تفاوت زیادی بین رنگ روغنی مات و نیمه مات وجود ندارد. توجه داشته باشید که هر چه رنگ روغن در رنگ ساختمان براق تر باشد، ایرادات کار بیشتر نمایان می شود.

رنگ روغن چگونه اعمال می شود؟
رنگ روغن عمدتاً روی سطوح فلزی در، پنجره و نرده ها استفاده می شود. اما در این بین حتی می توان دیوار و سقف آشپزخانه را با رنگ روغنی رنگ آمیزی کرد که از ترکیب یک کیلوگرم رنگ روغنی براق و دو کیلوگرم رنگ روغنی استفاده می شود. روغن مات که با حلال های نفتی مانند روغن تینر مخلوط می شود.

هزینه نقاشی رنگ روغن چقدر است؟
قیمت دستمزد و رنگ آمیزی دیوار و در و پنجره با رنگ روغنی بیشتر از رنگ پلاستیکی است که البته بسته به زیرساخت، تمیزی یا کثیفی این قیمت افزایش یا کاهش می یابد.

آیا می توان از رنگ پلاستیک روی رنگ روغن استفاده کرد؟
البته می‌توانید روی دیوار روغنی رنگ پلاستیک بزنید، اما فراموش نکنید که فونداسیون باید به درستی انجام شود و در صورت فرورفتگی، سوراخ‌ها را با بتونه پلاستیکی یا بتونه روغنی پر کنید.

3- رنگ اکریلیک
یکی از انواع رنگ های ساختمانی از نوع اکریلیک است که رنگ بندی آن تقریباً بسیار زیاد است و از نظر کیفیت رنگ مشابه رنگ روغنی است اما در سرعت کار و خشک شدن مانند رنگ پلاستیک و محلول در آب است.

رنگ های اکریلیک مانند رنگ روغنی در سه نوع براق، نیمه مات و مات هستند و انتخاب نوع رنگ تاثیر مستقیمی بر میزان دستمزد و برآورد شغل نقاش خانه دارد. هزینه های نقاشی ساختمان

مزایای رنگ اکریلیک
رنگ خشک شدن سریع
امکان شستشوی رنگ
افزایش قیمت اکریلیک
رنگ کردن

کاهش بوی رنگ و پوشش خوب

این رنگ را می توان روی سطوح دیواری گچی، چوبی یا فلزی نیز استفاده کرد.
به آفتاب حساس نیست.
معایب رنگ اکریلیک
براقیت رنگ به اندازه رنگ روغن براق نیست.
برای رنگ آمیزی در و پنجره، دیوار با رنگ اکریلیک باید از غلتک استفاده کرد تا جای قلم مو باقی نماند.
رنگ اکریلیک چگونه اعمال می شود؟
با استفاده از خدمات متخصصان نقاشی خانه استادکار می توانید هر نقش و طرحی را که مد نظر دارید بر روی دیوارهای منزل خود پیاده کنید. تیم نقاشی ساختمان استادکار با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین رنگ های اکریلیک موجود در بازار و حل کردن آنها در مقدار مشخصی آب بهترین دیوارهای رنگ شده را در اختیار شما قرار می دهد.

4- رنگ های نانو
برای رنگ آمیزی سطوح مختلف از انواع رنگ های نانو استفاده می شود که مایع و بدون حلال بوده و برخی از آنها در آب حل می شوند.

مزایای استفاده از رنگ های نانو
مقاومت بالای رنگ در شرایط مختلف آب و هوایی از این رو عمدتا برای نمای ساختمان استفاده می شود.
قابل استفاده بر روی انواع سطوح مختلف حتی سیمان، چوب و همه چیز
توانایی مقاومت در برابر قارچ و باکتری و قابلیت شستشو
مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید.
علاوه بر تمام مزایای این رنگ، عیب اصلی رنگ نانو قیمت بالای آن و مقرون به صرفه نبودن آن است.

معرفی انواع رنگ ساختمان الگو
علاوه بر رنگ های پلاستیکی، روغنی، نانو، اکریلیک، رنگ های طرحی مانند بلکا و مولتی کالر نیز وجود دارد.

1- رنگ مشکی
تابلویی با قیمت مناسب با طرح های متفاوت نسبت به نصب کاغذ دیواری. این رنگ سلولزی مقرون به صرفه است و عمدتاً برای فضاهایی مانند بیمارستان ها استفاده می شود و با وجود اینکه می توان از آن در سرویس بهداشتی استفاده کرد اما به دلیل شرایط جوی امکان آسیب دیدن بلکا وجود دارد.

رنگ بلکا عمدتاً روی گچ، کف گچی، چوب، فلز، رنگ روغن و حتی شیشه و سیمان استفاده می شود.

مزایای رنگ بلکا
عایق حرارت، سرما و صدا
بدون نیاز به زیرساخت اولیه می توان از آن بر روی انواع مواد استفاده کرد
بدون بو و حساسیت
قابل شستشو
دارای ساختار فیبری و آنتی استاتیک برای جلوگیری از جذب گرد و غبار
مقاوم در برابر ضربه و آتش
کاهش قابل توجه انعکاس صدا و نور
دوستدار محیط زیست
رنگ بلکا چگونه اعمال می شود؟
یکی از مزایای رنگ بلکا این است که دیگر نیازی به زیرسازی دیوار نیست و به دلیل ضخامت رنگ اکثر عیوب را می پوشاند.

2- انواع رنگ ساختمانی چند رنگ
رنگ مولتی کالر ترکیبی از یک یا چند رنگ مختلف است که به دلیل خاصیت چسبندگی به راحتی می توان آن را با استفاده از تفنگ رنگ بر روی سطوح مختلف اعمال کرد.

مزایای رنگ چند رنگ
تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ
بوی کمی
مقاومت بالا در برابر شستشو
بیشتر این رنگ برای پارکینگ، پله ها و دیوارهای بیرونی استفاده می شود.
سریع خشک می شود و سرعت عملکرد بالایی دارد.
قابلیت اجرا بر روی تمامی سطوح
معایب چند رنگ
برای اجرای این رنگ به ابزار خاصی نیاز است.
حالت برجسته ای دارد و بعد از مدتی اگر بخواهید رنگ عوض کنید باید کل دیوار را بتونه کنید.
قیمت بالای رنگ چند رنگ نسبت به سایر رنگ های ساختمانی

[ بازدید : 4 ]

[ سه شنبه 16 اسفند 1401 ] 12:43 ] [ faramarz ]

[ ]

آشنایی با انواع رنگ های ترافیکی

 رنگ‌های ترافیکی یکی از عناصر اساسی و اساسی در سطح جاده‌ها و بزرگراه‌ها محسوب می‌شوند، بنابراین به دلیل وجود آنها، ضریب ایمنی در سطح جاده‌ها افزایش یافته و به نحوی عبور و مرور وسایل نقلیه در حالت کاملاً منظم و منظم است. راه قاب ممکن شد.

رنگ های ترافیکی انواع مختلفی دارند که هر کدام در شرایط و موقعیت های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند و لازم است همیشه مزایا و معایب هر نوع رنگ را بدانید. بنابراین در این مقاله سعی می کنیم تمام رنگ های موجود در این زمینه را به شما معرفی کنیم تا بتوانیم انتخابی نسبتاً صحیح داشته باشیم. برای خرید رنگ ترافیکی به فروشگاه رنگ جمیل مراجعه کنید.

رایج ترین رنگ جاده رنگ اپوکسی و رنگ اکریلیک پایه آب است. هر دو رنگ محصولات سنتی هستند، اغلب ارزان هستند و با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات دستی، مانند غلطک یا حتی برس دستی، به راحتی قابل استفاده هستند.

به خاطر داشته باشید که رنگ های اکریلیک در شرایط مرطوب کندتر خشک می شوند. اما از طرف دیگر اپوکسی ها دارای مواد شیمیایی آلی هستند که فرآیند تبخیر در آنها به راحتی ایجاد می شود. نوع دیگری از رنگ های معمولی راه، رنگ MMA یا متیل متاکریلات است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. برای خرید رنگ استخری ضد جلبک به فروشگاه رنگ جمیل مراجعه کنید.

علامت گذاری یا خط کشی جاده را می توان با استفاده از مواد شیمیایی مختلف و همچنین رنگ های سیگنال مختلف در دسترس انجام داد. هر کدام از این رنگ ها به نوبه خود دارای ویژگی های متفاوت و منحصر به فردی هستند که برخی از آنها شامل انعکاس نور، خاصیت عدم لغزش، عملکرد خوب و عمر طولانی می باشد.
موادی که عمدتاً به عنوان رنگ سیگنال برای علامت گذاری خیابان ها و سطوح جاده استفاده می شوند عبارتند از:

رنگ ترافیکی اکریلیک
رنگ ترموپلاستیک
رنگ بر پایه حلال
رنگ هیبریدی مبتنی بر حلال
رنگ آلکیدی
رنگ رزین کلردار بر پایه حلال
رنگ بر پایه آب
رنگ های مبتنی بر متیل متاکریلات
ویژگی ها و مزایای انواع مختلف رنگ سیگنال
همانطور که می دانید رنگ ترافیک در تماس مستقیم با شرایط نامساعد محیط و همچنین تغییر شرایط آب و هوایی فضای اطراف است. بنابراین، نوع فرمولاسیون آن باید طوری تنظیم شود که تحت تأثیر چنین محدودیت های محیطی قرار نگیرد. به همین دلیل این رنگ ها می توانند مقاومت و استحکام لازم را در این شرایط استرس زا داشته باشند.
رنگ جاده معمولاً روی سطوح آسفالت اعمال می شود. این سطوح دارای زبری ساختاری و منافذ بالایی هستند تا رنگ ها بتوانند به این منافذ ریز نفوذ کرده و چسبندگی بسیار خوبی ایجاد کنند. بنابراین بهترین بستر و نوع سطح کف برای این رنگ ها سطوح آسفالتی است.
سایش یکی از اتفاقات رایجی است که می تواند روی سطح رنگ ها رخ دهد. رنگ های مورد استفاده در سطوح جاده ها به خصوص بزرگراه ها برای خطوط ممتد کاملاً ضد سایش بوده و این ویژگی مانع از آسیب طولانی مدت سازه ای آنها می شود.
در زمستان، به دلیل بارش های سنگین برف و تداوم طولانی مدت آن، ممکن است سطح جاده را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین پوششی که به عنوان رنگ راه روی سطح جاده استفاده می شود نه تنها باید در برابر رطوبت مقاوم باشد، بلکه ساختار ضد آب خود را در تماس طولانی مدت با رطوبت حفظ کند.
افزایش دما در اثر تابش مستقیم خورشید یکی از اتفاقاتی است که همیشه در طول روز در سطح جاده ها رخ می دهد. بنابراین رنگ ترافیک می تواند این نوسانات دما و همچنین اشعه ماوراء بنفش خورشید را به خوبی تحمل کند.
رعایت نکات ایمنی در استفاده از رنگ های سیگنال
هنگام پوشیدن این رنگ ها باید مراقب و محتاط بود.
هنگام آماده شدن برای اعمال رنگ جاده از استنشاق بخارات آن خودداری کنید، زیرا این بخارات می تواند به سیستم تنفسی شما آسیب برساند.
تا حد امکان از تماس مستقیم رنگ با پوست بدن و همچنین چشم خودداری کنید زیرا ترکیبات شیمیایی آن با پوست سازگاری ندارد.
در صورت نامساعد بودن شرایط جوی یا باد شدید، استفاده از رنگ را به روز بعد موکول کنید، زیرا وجود باد شدید می تواند ایمنی پروژه را تحت تاثیر قرار دهد.
تمام تجهیزات قابل احتراق، از کوچکترین تا بزرگ ترین، را از محیط رنگ آمیزی دور کنید. همانطور که می دانید حلال این رنگ ها inf است

قابل اشتعال
هرگز این رنگ های تاریخ مصرف گذشته را به دلایل مختلف در زهکشی دور نریزید.
اگر این رنگ بلعیده شد، در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید.

[ بازدید : 4 ]

[ دوشنبه 15 اسفند 1401 ] 0:25 ] [ faramarz ]

[ ]

بررسی ۸ دلیل ترک خوردن بتونه

 چه چیزی باعث ترک های بتونه می شود؟ و چگونه می توان از درزگیرها بدون دیدن ترک خوردگی استفاده کرد؟ بتونه یکی از مهم ترین اجزای رنگ در رنگ ساختمان است و بدون استفاده از آن نمی توان انتظار رنگ کامل را داشت. دیوارهای خانه و محل کار باید قبل از رنگ آمیزی با بتونه آستر کاری شود. البته بتونه آخرین مرحله فونداسیون قبل از رنگ آمیزی ساختمان است و برای یک نقاشی کامل و بی نقص بسیار مهم است.

برای خرید رنگ ساختمانی اینجا کلیک کنید

برای رنگ آمیزی دیوارها باید تمام درزها برداشته شود و سطح صافی داشته باشد و این امر فقط با بتونه محقق می شود. اما در بسیاری از موارد می توانید ترک هایی را در بتونه مشاهده کنید. این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در این مقاله سعی داریم به بررسی آنها بپردازیم. با ما بمان.

خرید رنگ صنعتی اینجا کلیک کنید


مزایای بتونه
قبل از بررسی علل ترک خوردگی بتونه، باید ایمنی و مزایای استفاده از آن برای رنگ آمیزی دیوارهای ساختمان را در نظر گرفت. چرا زمانی که باید دلایل ترک خوردگی را بررسی کنیم باید از بتونه استفاده کنیم؟ برای درک کامل اهمیت استفاده از بتونه در نقاشی خانه، باید نقاشی بدون بتونه را تجربه کنید. وقتی یک دیوار ناهموار پر از ترک و سوراخ را رنگ می کنید، نتیجه نهایی اصلا خوب نیست و سعی می کنید خودتان مشکلات را برطرف کنید. اما با ماستیک، مزایای زیر را خواهید داشت:

صاف کردن دیوارها و ایجاد بستر مناسب برای نقاشی
حداکثر مقدار رنگ مورد نیاز برای رنگ آمیزی را کاهش دهید
بعد از رنگ آمیزی ساختمان محیط زیباتری داشته باشید
رنگ آمیزی راحت تر و بهتر
اکنون که این مزایای استفاده از بتونه را داریم، باید به این فکر کنیم که چگونه از ترک خوردن آن جلوگیری کنیم. وگرنه همون آش و همون کاسه و خبری از این مزایا نیست.

چرا می ترکد؟
شما با مزایای استفاده از بتونه برای رنگ آمیزی دیوار ساختمان آشنا شده اید. اکنون زمان پاسخ به یک سوال مهم است. چرا درزگیر ترک می خورد و چه زمانی باید به دنبال علت ترک خوردگی درزگیر باشید؟ به طور کلی دلایل ترک خوردگی درزگیر را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

دسته اول مربوط به مشکلات زیست محیطی است.
دسته دوم مشکلات مربوط به نحوه ساخت و ترکیب خود بتونه است.
اهمیت این مقوله در این است که می توانید دلیل ترک خوردگی درزگیر را بهتر درک کنید و برای ترمیم آنها با سهولت بیشتری اقدامات لازم را انجام دهید. برای این منظور ما تمام عوامل را برای شما بررسی می کنیم.
بررسی مسائل زیست محیطی مربوط به ترک خوردگی درزگیر
ابتدا به دنبال مسائل زیست محیطی مربوط به ترک خوردگی درزگیر هستیم. دلایل زیادی وجود دارد که می تواند باعث ترک خوردن بتونه شود و عملا شرایط بهینه و استانداردی را برای استفاده از این محصول ایجاد نکند. دانستن این عوامل باعث می شود در شرایط مناسب و استانداردتر به دنبال استفاده از درزگیر باشید.
1. درجه حرارت اشتباه
یکی از دلایل اصلی ترک خوردگی درزگیر دمای نامناسب است. اگر دمای محل کار کمتر از 10 درجه باشد، ممکن است در حین استفاده شاهد ترک خوردن بتونه باشید. لطفا توجه داشته باشید که بتونه بسته به نوع ماده استفاده شده در تولید آن و البته درصد مواد متفاوت خواهد بود. مدت نگهداری آن بر اساس میزان رطوبت و نور است، اما همیشه تغییر می کند. دمای خیلی پایین باعث ترک خوردن آن در حین استفاده می شود.
2. سطح دیوار خیلی صاف است
یکی دیگر از دلایلی که می تواند باعث ایجاد ترک در بتونه در هنگام استفاده از آن شود صاف بودن بیش از حد دیوار است. سطح بسیار صاف و صیقلی، حداکثر چسبندگی درزگیر را کاهش می دهد و این در هنگام استفاده از آن تبدیل به یک چالش می شود. همچنین چسبندگی ضعیف باعث ایجاد ترک ها حتی پس از خشک شدن بتونه می شود.

3. سطح دیوار بسیار ناهموار است
مراقب باشید که گچ می تواند عاملی برای از بین بردن ناهمواری ها و خراش های سطحی روی دیوار باشد. در صورتی که ناهمواری و ناهمواری دیوار به میزان قابل توجهی افزایش یابد، این چالش باعث استفاده از بتونه می شود و نتیجه نهایی را تحت تاثیر قرار می دهد. در واقع استفاده از بتونه روی دیوارهایی با سطح بسیار ناهموار باعث ایجاد ترک می شود.

4. رطوبت بالاست
دما و رطوبت دو عامل اصلی تعیین کننده زمان گیرش درزگیر هستند. همانطور که کاهش دما به زیر 10 درجه سانتیگراد می تواند تأثیر زیادی بر زمان پخت درزگیر داشته باشد، رطوبت بالا نیز دقیقاً همین شرایط را دارد و حتی می تواند باعث ترک خوردن درزگیر شود. بالا بردن رطوبت به بالای 75 درصد این خطر را به شدت افزایش می دهد.
5. سطح دیوار بسیار شل است و آب به سرعت جذب می شود
یکی دیگر از دلایل ترک خوردگی بتونه در حین استفاده، شل بودن بیش از حد دیوار است. جذب آب برای دیوارهای بتنی باعث می شود بتونه خیلی سریع آب را جذب کند و به سرعت خشک شدن آن را مشاهده کنید. به همین دلیل است که ممکن است پس از خشک شدن ترک بخورد. برای جلوگیری از این امر می توانید از مواد ضد ترک در بتونه استفاده کنید.

6. محل استفاده از درزگیر نزدیک رادیاتور است.
هنگام کار بر روی گچ کاری در زمستان با مشکل بزرگ دیگری روبرو می شوید. به دلیل دمای بالای هوا در نزدیکی رادیاتور، بتونه می تواند خیلی سریع و ناهموار خشک شود. این می تواند باعث ترک خوردن آن شود و نتیجه نهایی کار را زیر سوال ببرد.

بررسی مشکلات ساختاری بتونه در ترک خوردگی آن
ما علل ترک خوردگی درزگیر تحت تاثیر شرایط محیطی را بررسی کردیم. اما دلایل دیگری مانند نحوه ساخت بتونه وجود دارد که می تواند در هنگام استفاده از بتونه همین مشکل را ایجاد کند. اگر هنگام گچ کاری از روش های استاندارد استفاده نکنید، ترک هایی را در آن مشاهده خواهید کرد. در ادامه به بررسی این شرایط نیز خواهیم پرداخت.
1. لایه بتونه می تواند بسیار نازک باشد
یکی از دلایل ترک خوردگی بتونه به دلیل استفاده از آن ضخامت کم لایه آن است. اگر لایه بتونه خیلی نازک باشد، پس از خشک شدن و تبخیر آب، ترک های یکنواخت زیادی روی سطح آن خواهید دید. لایه درزگیر باید در ضخامت مناسب استفاده شود.

2. لایه بتونه می تواند بسیار ضخیم باشد
ضخامت بیش از حد لایه درزگیر در زمان استفاده نیز باعث می شود بعد از استفاده شاهد ترک هایی در سطح آن باشید. اگر لایه آن 1.5 میلی متر افزایش یابد، انقباض شدید ناشی از خشک شدن آن می تواند باعث ایجاد ترک در سطح آن شود.

آخرین نکته
قبل از رنگ آمیزی ساختمان هنگام استفاده از بتونه با عوامل ترک خوردگی آشنا شدید. همانطور که می دانید بتونه نقش مهمی در رنگ آمیزی دیوارها به بهترین شکل دارد. برای به دست آوردن بهترین کیفیت رنگ، باید از ترک خوردن بتونه جلوگیری کرد. در غیر این صورت استفاده از بتونه نمی تواند کیفیت رنگ آمیزی دیوار منزل یا محل کار شما را افزایش دهد. با دانستن این دلایل، اکنون می توانید به راحتی شرایط استاندارد لازم برای جلوگیری از ایجاد ترک در هنگام استفاده را فراهم کنید.

[ بازدید : 6 ]

[ يکشنبه 14 اسفند 1401 ] 22:48 ] [ faramarz ]

[ ]

رنگ صنعتی در چه صنایعی کاربرد دارد؟

 رنگ‌های صنعتی گروهی از رنگ‌های با خواص خاص و پرکاربرد هستند که در صنایع مختلف از جمله نفت و گاز، پالایشگاه‌ها، مخازن، آشیانه‌ها، مجتمع‌های تولیدی ماشین‌آلات و تجهیزات و ... استفاده می‌شوند و با کاربردهای ویژه‌ای مانند خاصیت ضد خوردگی، ظاهر و علامت گذاری، مقاومت شیمیایی، مقاومت در برابر حرارت و غیره استفاده می شود. این رنگ ها از دو جزء اصلی (رزین + رنگ + مواد افزودنی و ...) و یک سخت کننده (سخت کننده) تشکیل شده و پس از همگن شدن کامل اعمال می شود.

رنگ صنعتی چیست؟
خرید رنگ صنعتی به صورت محصولی است که به صورت مایع، خمیری، پودری وجود دارد و طی فرآیندی بر روی سطوح رسوب می‌کند که پس از طی مراحل پخت، به صورت چسب پلاستیکی قوی ایجاد می‌شود. یا فیلم محافظ این محصول برای تقویت و حفاظت از انواع زیرساخت ها، کانال های ماشین آلات استفاده می شود و این رنگ ها به روش های مختلف از جمله پاشیدن یا فرو بردن روی سطوح قطعات، فلزات و تجهیزات قرار می گیرد و از مزایای زیر بهره مند می شوند. امکانات.
برای خط کشی جاده روی لینک کلیک کنید

https://jamilpaint.com/post-detail/83/%D8%AE%D8%B7-%DA%A9%D8%B4%DB%8C-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D8%AC%D8%A7%D8%AF%D9%87-%7C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B6%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AE%D8%B7-%DA%A9%D8%B4%DB%8C


از قطعات در برابر سایش، آسیب، گرمای شدید و رطوبت محافظت می کند.
سطحی بدون لغزش و نچسب در سطوح کف، دسته و دستگاه ایجاد می کند.
آنها انواع چربی و کثیفی را با سطوح متراکم دفع می کنند.

ویژگی های محصول در فروش رنگ صنعتی
از جمله ویژگی های مهم این دسته از رنگ ها می توان به مقاومت بالا، چسبندگی قوی به سطح، برگشت ناپذیری رنگ، مقاومت بالا در برابر عوامل خورنده، مقاومت بالا در برابر حلال ها و امکان اجرا با ضخامت های بالا اشاره کرد. . علاوه بر این در رنگ های مخصوص مخازن آب آشامیدنی از نوعی رزین اپوکسی استفاده می شود که فاقد حلال بوده و تنها پس از مخلوط شدن دو جزء مایع، پوشش سختی ایجاد می کند و این بدان معناست که نیازی به تینر نیست. و حلال های سمی برای رقیق کردن محصول. فضای داخلی رنگ به صفر می رسد و بنابراین حتی پس از خشک شدن رنگ، هیچ ماده سمی از آن متصاعد نمی شود.

رنگ صنعتی در چه صنایعی استفاده می شود؟
تا کنون با رنگ های صنعتی که در انواع مختلفی تولید می شود آشنا شده اید و امکان رنگ آمیزی انواع سطوح مانند آسفالت، سرامیک، بتن، پارچه، فلز، شیشه، کاغذ، مقوا و پلاستیک با این انواع وجود دارد. رنگ ها، زیرا ویژگی ها و کاربردهای فروش رنگ های صنعتی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
صنعت خودرو
صنعت کشتی سازی
صنعت هوانوردی
تولید قطعات الکترونیکی
تولید لوازم خانگی و آشپزخانه
تایید انواع رنگ های صنعتی
همانطور که گفته شد رنگ صنعتی از مواد پلیمری تشکیل شده و به همین دلیل پوششی سخت و غیر قابل نفوذ بر روی سطوح ایجاد می کند. به طور کلی در مکان های صنعتی و به منظور پوشش انواع محصولات و رنگ آمیزی فضاهای ساختمانی استفاده خواهند شد. همچنین رنگ های مختلفی با اهداف مختلف تولید می شوند و کاربردهای متفاوتی دارند، مثلاً هر چه بیشتر لایه زیرین را بیاورید. به لاینر یا آستر اصلی نزدیک تر است. تنوع رنگ افزایش خواهد یافت. در اینجا به برخی از انواع آن اشاره می شود:

رنگ های صنعتی خشک کننده هوا
فروش رنگ صنعتی
رنگ های اصلی صنعتی
رنگ های اپوکسی کلتار
رنگ رویه پلی اورتان
انواع سیلر اپوکسی

تفاوت رنگ صنعتی و ساختمانی
تفاوت در نوع استفاده از رنگ: رنگ های صنعتی در فضاهای صنعتی برای رنگ آمیزی و پوشش محصولات صنعتی و رنگ های ساختمانی در محیط های مسکونی نیز استفاده می شود. به عنوان مثال، هر نوع رنگ برای یک هدف ساخته می شود، به عنوان مثال، رنگ های صنعتی با هدف محافظت از سطوح، محافظت از انواع تجهیزات و تجهیزات در برابر عوامل مختلف محیطی مانند رطوبت، جوهای خورنده شرایط آب و هوایی، تماس مداوم با آب، آتش، حلال های صنعتی و فرسودگی مداوم استفاده می شود. از طرفی رنگ های ساختمانی با هدف زیباسازی ساختمان ها و دلپذیر ساختن محیط زندگی می باشند و کارکردهای حفاظتی آنها در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

تنوع محصولات: به طور کلی رنگ های ساختمانی در قسمت روکش ها تنوع بسیار زیادی دارد، اما در رنگ های صنعتی رنگ های صنعتی به گروهی از رنگ های با خواص خاص و پرکاربرد گفته می شود که در صنایع مختلف مانند نفت و گاز، پالایشگاه ها و ... مخازن، سوله ها، مجتمع های تولیدی ماشین آلات و تجهیزات و ... و با کاربردهای خاص مانند خواص ضد خوردگی، ظاهر و علامت گذاری، مقاومت شیمیایی، مقاومت حرارتی و ... استفاده می شود. این رنگ ها از دو جزء اصلی (رزین + رنگ + مواد افزودنی و ...) و یک سخت کننده (سخت کننده) تشکیل شده و پس از همگن شدن کامل اعمال می شود.

رنگ صنعتی چیست؟
فروش رنگ صنعتی به صورت محصولی است که به صورت مایع، خمیری، پودری وجود دارد و طی فرآیندی بر روی سطوح رسوب می‌کند که پس از طی مراحل پخت به صورت چسب‌های پلاستیکی قوی ایجاد می‌شود.

[ بازدید : 4 ]

[ يکشنبه 14 اسفند 1401 ] 18:49 ] [ faramarz ]

[ ]

۴ نکته مهم درخرید انواع رنگ های ترافیک

 امروزه استفاده از رنگ ترافیکی در خط کشی جاده ها، بزرگراه ها و سایر مسیرهای وسایل نقلیه بر هیچکس پوشیده نیست. این رنگ ها به دلیل ویژگی های خاص خود; آنها می توانند اطلاعات و دستورالعمل های مهم را به خوبی منتقل کنند و در تنظیم ترافیک نقش موثری داشته باشند. انواع رنگ های سیگنال بسیار متفاوت است و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. به همین دلیل از آنها برای اهداف مختلفی استفاده می شود. تا پایان این مقاله متوجه خواهید شد که رنگ ترافیکی چیست و چه کاربردهایی دارد. همچنین ویژگی های رنگ سیگنال را می شناسید و مهم ترین نکات برای خرید رنگ ترافیکی و انواع آن را می دانید.

رنگ ترافیک چیست؟
همه ما خطوط کشیده شده روی آسفالت جاده ها یا کف پارکینگ ها را به عنوان راهنما یا جداکننده خطوط دیده ایم. این خطوط حاوی اطلاعات بسیار مهمی است که می تواند به ما کمک کند راه خود را پیدا کنیم، به قوانین جاده احترام بگذاریم و حقوق خود را پشت فرمان به رسمیت بشناسیم.
به همین دلیل برای ترسیم آنها باید از رنگ های بسیار مرغوبی استفاده کرد که در اثر قرار گرفتن در معرض آفتاب یا عبور خودروها و عابران پیاده رنگ خود را از دست ندهند. اینجاست که مفهومی به نام رنگ ترافیک مطرح می شود. 

برای خرید رنگ ار کارخانه رنگ روی لینک کلیک کنید

https://jamilpaint.com/post-detail/70/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87


برنامه های رنگ ترافیک
انواع مختلفی از رنگ های سیگنال را می توان در مکان های مختلف استفاده کرد. این مکان ها عبارتند از:
تعیین محدوده سالن های ورزشی، مسیرهای اتومبیل رانی و مسیر در فرودگاه
تعیین فضای پارکینگ، جهت تردد، عرض خط و حد راه
کشیدن نمادهای ترافیکی مانند؛ توقف، اتوبوس، خطر، حرکت و...
رنگ خط کشی خیابان ها مانند خطوط عابر پیاده، خیابان ها، بزرگراه ها و جاده ها

ویژگی های رنگ سیگنال
رنگ جاده به دلیل استفاده از آن در مناطق پر تردد و به طور مداوم در معرض عوامل محیطی مانند نور خورشید، برف یا باران. باید ویژگی های خاصی داشته باشد.
البته این ویژگی ها در انواع رنگ های ترافیکی متفاوت است و به همین دلیل هر کدام در جای خاصی استفاده می شود.
قدرت نفوذ بالا: به طوری که رنگ جاده می تواند پایداری خود را برای مدت طولانی حفظ کند. باید قدرت نفوذ بالایی داشته باشد. یعنی باید بتواند مانند آسفالت به خوبی در سطح زیرین خود نفوذ کند و در نتیجه توسط عوامل مختلف از بین نرود.

مقاومت در برابر نور خورشید: اگر اهمیت این ویژگی در رنگ آمیزی جاده ها را نمی دانید، باید به خود بگویید که این نوع رنگ عمدتاً در فضاهای باز استفاده می شود. به همین دلیل دائماً در معرض نور خورشید هستند. اگر اشعه خورشید رنگ را محو کرد و شفافیت آن را از بین برد. شهرداری باید هر روز از بخش زیادی از نیروهای خود برای رنگ آمیزی این خطوط استفاده کند. بنابراین رنگ های ترافیکی باید در مقابل نور خورشید و سایر عوامل محیطی مقاومت خوبی داشته باشند و خاصیت خود را از دست ندهند.

عدم تغییر رنگ به دلیل عوامل محیطی: علاوه بر اینها یکی از ویژگی های انواع رنگ های ترافیکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. عدم تغییر رنگ در اثر نور خورشید؛ زیرا رنگ تابلوهای راه برای راهنمایی رانندگان یا هشدار به آنها بسیار مهم است. بنابراین به هیچ وجه نباید این رنگ ها را تغییر داد یا از دست داد.
مقاومت در برابر سایش بالا: رنگ های ترافیکی معمولاً در کف جاده یا در پارکینگ استفاده می شود. به همین دلیل تعداد زیادی خودرو یا عابر پیاده از روی آن عبور می کنند و در نتیجه اصطکاک بالایی ایجاد می کنند. این نوع رنگ ها باید مقاومت سایشی خوبی داشته باشند تا بتوانند با کمترین تغییر به دلیل این رفت و آمد روزانه حالت اولیه خود را برای مدت طولانی حفظ کنند.

سرعت خشک شدن بالا: یکی دیگر از ویژگی های مهم رنگ جاده سرعت خشک شدن آن است. واضح است که مردم دوست ندارند هنگام رانندگی در جاده یا پارکینگ، رنگ جاده به قسمت‌های مختلف خودرو مانند لاستیک‌ها وارد شود. بنابراین، رنگ های سیگنال باید به محض استفاده خشک شوند و به اشیاء دیگر نفوذ نکنند.
رنگ جاده از چه موادی ساخته شده است؟
بسیاری از مردم نمی دانند که رنگ ترافیکی چه موادی دارد و چرا این رنگ ماندگاری زیادی دارد.

به همین دلیل در این قسمت می خواهیم شما را با مواد اصلی تشکیل دهنده این رنگ آشنا کنیم. این مواد عبارتند از:

رزین اکریلیک: رزین اکریلیک یک ماده پلیمری است که مقاومت شیمیایی و فتوشیمیایی بالایی دارد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. مزیت این نوع رزین ها قدرت پوشش دهی بالا و سمی نبودن آنهاست. این ماده همچنین مقاومت خوبی در برابر آب و رطوبت دارد و در برابر اشعه ماوراء بنفش و ویژگی های جوی بسیار ایمن است. این ماده دارای تنوع زیاد و سختی خوبی بوده و شفاف است.

ترموپلاست: ترموپلاست ماده ای پلیمری است که بدون تغییر خواص شیمیایی ذوب می شود و می تواند به پلیمرهای دیگر متصل شود. این مواد دارای مقاومت حرارتی بسیار خوبی هستند و خواص مکانیکی آنها به دلیل افزایش دما کمی تغییر می کند.

لاستیک کلرو: رزین لاستیک کلرو از زنجیره های پلیمری انعطاف پذیر تشکیل شده و به صورت پودر سفید در بازار موجود است. در این ماده حدود 65 درصد کلر به کار رفته و گزینه مناسبی برای پوشش سطوح سیمانی، فولادی یا آهنی است. به همین دلیل یکی از مواد اصلی برای انواع رنگ های جاده ای و صنعتی هستند. این ماده تا دمای 60 درجه سانتیگراد را تحمل می کند و در مقابل اسیدهای معدنی نیز بسیار مقاوم است.

وینیل: وینیل نیز نوعی پلاستیک است که از ترکیب موادی مانند اتیلن و کلر ساخته شده است. این ماده در برابر اجسام تیز مقاومت بالایی دارد و با محیط بسیار سازگار است. زیرا حدود 57 درصد آن از نمک خوراکی تهیه می شود.
4 نکته مهم در انتخاب رنگ سیگنال
در سراسر مثال های مختلف در راهنمای انتخاب رنگ ترافیک، تاکید شده است که باید توجه ویژه ای به قوانین ایالتی و ملی شود. زیرا شهرداری هر منطقه قوانین خط کشی خود را برای هر جاده دارد و باید رنگ مورد نظر را با چیدمان این قاب ها تطبیق داد.

در ادامه به برخی از مهم ترین نکاتی که در خرید این رنگ ها باید توجه داشته باشید اشاره کرده ایم.

ملاحظات زیست محیطی: یکی از نکات مهم در خرید رنگ راه، ملاحظات زیست محیطی است که توسط شهرداری هر منطقه تعیین می شود. به عنوان مثال، در بسیاری از شهرهای جهان، میزان VOC در رنگ بسیار حساس است. بنابراین، باید رنگ هایی بخرید که سطوح کمی از VOC را در هوا آزاد می کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این محدودیت ها، شهرداری ها معمولا نقشه ای را منتشر می کنند که می توان از آن برای اطلاع از این محدودیت ها استفاده کرد.

محل کاربرد رنگ ترافیک: بسته به جایی که رنگ ترافیک استفاده می شود. باید ویژگی های متفاوتی داشته باشد. بر این اساس ویژگی رنگ های مورد استفاده در جاده ها با رنگ های ترافیکی باند فرودگاه ها و پارکینگ ها متفاوت است. واضح است که در مکان های پرتردد و شلوغ فقط باید از رنگ هایی با ثبات رنگ و ماندگاری بالا استفاده کرد. در همین حال، در مناطقی مانند باند فرودگاه که نیاز به دید بیشتر دارند و علائم باید از فاصله دور قابل مشاهده باشند. باید از رنگ های با بازتاب زیاد استفاده کرد. بنابراین، قبل از انتخاب رنگ سیگنال، باید بدانید که در کجا می خواهید از آن رنگ استفاده کنید.

تاثیر شرایط محیطی: یکی دیگر از نکات مهم راهنمای انتخاب رنگ ترافیک تاثیر آن بر شرایط محیطی است. بسته به میزان نفوذ رنگ به سطح زیرین آن و اندازه دانه های رنگ آن؛ دوام آنها متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، رنگ های مبتنی بر آب؛ آنها نباید در محیط های مرطوب استفاده شوند. همچنین در جاهایی که تابش اشعه ماوراء بنفش زیاد است از رنگ های حاوی رنگدانه های با کیفیت بالا استفاده شود.

کم نور مناسب: بنابراین رنگ های ترافیکی می توانند نور را منعکس کنند و بهتر در معرض نور قرار گیرند. از مهره های شیشه ای در آن استفاده شده است. مقدار این دانه ها در رنگ می تواند قدرت بازتابی آن را تعیین کند. بنابراین هنگام خرید رنگ های سیگنال باید به میزان بازتاب مورد نیاز خود توجه کنید و رنگی با همان مشخصه دلخواه خریداری کنید.
انواع رنگ سیگنال
رنگ‌های سیگنال بر اساس معیارهای مختلف طبقه‌بندی می‌شوند که در راهنمای انتخاب رنگ علائم بسیار مؤثر است.

متأسفانه، برخی از مردم نمی دانند رنگ های سیگنال چه نوع رنگ هایی هستند یا چه ویژگی هایی دارند. خرید می کنند. این باعث می شود نتوانند به نتیجه دلخواه برسند.

[ بازدید : 5 ]

[ يکشنبه 14 اسفند 1401 ] 15:36 ] [ faramarz ]

[ ]

خرید روغن جلا با کیفیت

برای صیقل دادن چوب می توانید از روغن جلا دهنده چوب استفاده کنید، ما در فروشگاه رنگ جمیل انواع فرآورده های روغن براق کننده چوب را داریم، می توانید در هر کجا که هستید برای خرید روغن جلا و روغن مورد نظر خود را سفارش دهید.
اکثر لاک ها آلکیدی و روغنی هستند، اما لاک های روغنی اکریلیک نیز وجود دارند که بی بو هستند و به سرعت خشک می شوند. رنگ اولیه آنها سفید است که پس از خشک شدن شفاف و بی رنگ می شود و البته به اندازه لاک های روغنی و آلکیدی قوی نیستند.

برای خرید رنگ صنعتی اینجا کلیک کنید

ورق طلا به طور کلی برای نقاشی و تزئینات چوب استفاده می شود که برای بهبود کارایی و جلوه نیاز به روغن جلا دارد. علاوه بر این برای استفاده از سایر وسایل تزئین و رنگ آمیزی چوب مانند انواع تاج ها، پودرهای طلا و نقره و ... بهتر است از روغن پولیش برای بهبود جنبه و درخشندگی کار استفاده شود.
روغن های صیقل دهنده چوب را می توانید خیلی راحت و راحت روی چوب استفاده کنید، این روغن ها علاوه بر صیقل دادن و شفاف سازی سلامت و افزایش حفاظت و استحکام چوب.

برای رنگ آمیزی چوب با این روغن ها دقت کنید که سطح چوب تمیز باشد و روی چوب کثیفی و چربی نباشد. در این صورت می توانید با استفاده از قلم مو یا ابزارهای دیگر مانند غلتک چوب، چوب را رنگ کنید. رنگش کن

با استفاده از این روغن های جلا دهنده چوب به راحتی می توانید انواع اجسام و سطوح چوبی را رنگ آمیزی کنید و شفافیت چوب را به حدی افزایش دهید که چوب مانند روزهای اول براق و شفاف شود.

تمامی اجسام چوبی یا هر نوع سازه چوبی چه در داخل خانه و چه در خارج از خانه پس از مدتی شفافیت و جلاپذیری اولیه خود را از دست می دهند، بنابراین این روغن ها برای محافظت از چوب و بهبود کیفیت آن طراحی شده اند. حتما از این روغن ها استفاده کنید چون چوب علاوه بر پولیش نیاز به محافظت دارد.
روغن پولیش چوب را روغن جلا دهنده آلکیدی نیز می نامند. زیرا روغن پولیش چوب دارای پایه رزین آلکیدی است. به طور کلی از روغن جلا دهنده چوب برای رنگ آمیزی سطوح چوبی استفاده می شود.

این لایه روغن علاوه بر محافظت از چوب، زیبایی خاصی به چوب نیز می بخشد و چوب را زیباتر می کند. روغن های جلا دهنده چوب قیمت پایینی دارند.
زیرا حلال های آنها تینر روغن و بنزین هستند که حلال های مناسبی هستند. استفاده از روغن پولیش چوب بر روی سطوح چوبی آسان است.
به همین دلیل در بین مردم بسیار محبوب است. به دلیل این خصوصیات روغن جلا دهنده چوب، این روغن اولین انتخاب بسیاری از افراد برای رنگ آمیزی سطوح چوبی است.
روش استفاده از روغن پولیش به این صورت است که ابتدا سطح مورد نظر را خشک و تمیز کرده، محتویات قوطی روغن پولیش را مخلوط کرده، سپس با حلال مناسب مخلوط کرده و با وسایلی مانند برس، تفنگ و غلتک روی سطح چوب بمالید. . .
یکی از تفاوت های لاک روغنی و کیلر که لاک هستند، رنگ آنهاست: کیلر شفاف است، اما پولیش روغنی رنگ قهوه ای مایل به قرمز دارد که به رنگ گوزن معروف است. لاک ناخن خیلی سریعتر از لاک روغنی خشک می شود.
بر خلاف روغن پولیش که لایه اول آن به طور کامل جذب بافت چوب می شود، کشنده پس از خشک شدن روی سطح چوب یک لایه نفوذ ناپذیر تشکیل می دهد.
تفاوت دیگر روغن پولیش با کیلر در نتیجه نهایی است زیرا پس از کار با لاک روی چوب بسته به نوع چوب رنگ آن چند درجه تیره می شود در حالی که کشنده کاملا بی رنگ و شفاف بوده و تقریبا دارای بدون تاثیر بر رنگ محصول
جایگزین های مناسب برای روغن پولیش عبارتند از لاک الکلی، روغن بزرک، لاک های مختلف و شلاک. شاپان یا قیر تصفیه شده نیز برای محافظت از خود نیاز به یک لایه روغن جلا دارد.

[ بازدید : 5 ]

[ يکشنبه 14 اسفند 1401 ] 14:16 ] [ faramarz ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]